Neverland
Disclaimer



Hello Alls!I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here .understand ? put yor own word here .

Navigation

Diary About


LaDolce Zilah



my day Wednesday
Wednesday, 15 January 2014 | 23:13 | 0 comments
 assalammualaikum semuaa.. :) 
harini zilah masih cuti..so seharian d rumah je..nk kluar pon mlas sbab hujan non stop kt cni..dh seharian kt rumah zilah n sang suami pun mnyibukkan diri je kt rumah..kemas apa yg ptut..hihihi..sekarang zilah dh kt sisi sang suami..tkde jaoh2 lgi..hihi..
abis je kmas rumah,kte bdua layan korea..dri lpas mkn tgah hri smpai la ke ptg..hihihi..smbil2 tu zilah kmas smua bju2 zilah yg blom smpat d kmas..


tapi ada stu msalah bla layan korea ni..mmg tak bleh buat kja lain..sbabnya mta kta akn stuck dgn tv..mna taknya,kta bkn nya fham pon bhsa korea means kta bgantung ngn subtitle...betul tak apa yg zilah ckap ni..? sbab tu org slalu layan korea dok tperok dlm blik takde buat pa2..klau kt tv boleh la buat kja lain smntara iklan kn..hihihi..nk tau zilah n husband layan crita korea apa?? 



yesss..The Heirs..hihihi..kt tv,crita ni dh tamat..sang suami g download utk zilah..full episod..boleh tgok brulang2 kali..hihi..sbabnya kt rumah zilah n sang suami blom ada astro lgi..hihi..so layan crita pon via usb.. :) 
dh boring layan korea,sang suami pasang pulak Maharaja Lawak Mega..smbil tu zilah boleh la iron bju utk esok..


rumah kte blom ada papan iron lagi so guna meja kcik n sejadah je dulu..dh rsa mcm dok kat asrama la plak..hihihii..
okla smuaa..zilah msuk tdo dlu..esok hari prtma zilah bkerja d tempat baru..hihi..so wish me luck k..smoga smua bjlan lancar esok..ok daaa..

wassalam